Юрій Чорний: Ми маємо ефективний досвід проведення інформаційно-просвітницьких кампаній з безпеки дорожнього руху

Навчальні та інформаційно-просвітницькі заходи, які реалізує Київська міжрегіональна філія в напрямку посилення дорожньої культури та правосвідомості громадян з безпеки на дорозі, довели свою ефективність та можуть лягти в основу всеукраїнських інформаційних кампаній з безпеки дорожнього руху. Про це повідомив директор Київської міжрегіональної філії Українського науково-дослідного інституту медицини транспорту, Національний координатор ВООЗ МОЗ України з безпеки дорожнього руху в Україні Юрій Чорний під час засідання робочої групи з обговорення Державного плану дій щодо проведення загальнонаціональних просвітницьких кампаній з підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні.

Засідання відбулося 17 квітня 2019 року в Мінінфраструктури України за участю фахівців Європейського Інвестиційного банку, представників Нацполіції України, МВС, Міністерства освіти та Мінінформполітики України.

2_1

У своєму виступі Юрій Чорний звернув увагу на колосальну роботу, яка вже здійснюється в цьому напрямку, зокрема, в рамках Всеукраїнських тижнів безпеки дорожнього руху. Так, за його словами, щороку двічі на рік ДП «Український науково-дослідний інститут медицини транспорту» МОЗ України у співпраці з профільними державними органами, представниками професійного та громадського середовища, засобами масової інформації проводить загальнонаціональні масові заходи, профілактичні акції, тренінги, уроки, конкурси, флеш-моби, спрямовані на посилення обізнаності населення, дітей та молоді щодо дотримання правил дорожнього руху, доцільності використання ременів безпеки, дитячих крісел, світлоповертальних елементів, вміння надавати першу домедичну допомогу постраждалим під час аварій тощо. Також у співпраці з Міжнародним благодійний фондом «Допомоги постраждалим при ДТП» проводяться всеукраїнські благодійні акції зі збору крові для постраждалих внаслідок ДТП, безкоштовні тренінги для молоді з домедичної допомоги, а з минулого року почав діяти щорічний Всеукраїнський конкурс фото- та відеоробіт «Молодь за безпеку дорожнього руху», найкращі роботи якого стали базою для створення унікальної соціальної реклами з безпеки дорожнього руху. Проект здобув шалену популярність і вже отримав заявку на подальшу державну підтримку. У цьому році конкурс стартуватиме з травня.

«Тижні безпеки дорожнього руху – це потужна інформаційно-просвітницька платформа в межах реалізації Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні, і я гордий, що саме ми являємося організаторами цих заходів, – відзначив Ю. Чорний. – В межах Тижнів, і поза ними, ми працюємо з різними учасниками дорожнього руху, щоб донести усвідомлення важливості кожного з них у подоланні проблеми дорожньо-транспортного травматизму. За цей час ми напрацювали цінний досвід, маємо фахову і методичну підготовку, а тому готові для проведення подальших проектів та кампаній з безпеки дорожнього руху на загальнодержавному рівні», – запевнив він.

Так, робоча група визначила пріоритетними темами для проведення інформаційних кампаній у 2019 році небезпеку перевищення швидкості транспортних засобів, небезпеку керування транспортними засобами в стані сп’яніння, доцільність використання ременів безпеки та необхідність носіння світловідбивних елементів пішоходами та велосипедистами у темну пору доби.