Які саме заходи дали можливість покращити ситуацію на автошляхах країни йшлося під час Форуму з безпеки дорожнього руху, що відбувся дистанційно в рамках Всеукраїнського Тижня безпеки дорожнього руху.
Нагадаємо, ініціатором та організатором проведення заходу виступило ДП «Український науково-дослідний інститут медицини транспорту» МОЗ України (Київська міжрегіональна філія). До участі були запрошені представники Комітету ВРУ з питань транспорту та інфраструктури, Департаменту патрульної поліції України, Міністерства інфраструктури України, Державного агентства інфраструктурних проектів України, Державного агентства автомобільних доріг України, Державної служби України з безпеки на транспорті, Моторного (транспортного) страхового бюро України та інші.
За даними Патрульної поліції України, статистика з травматизмом та смертністю на українських дорогах покращується. За перших чотири місяці поточного року рівень смертності знизився на 17,4%, травматизму – на на 14,7% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
У ході Форуму були окреслені основні здобутки та напрацювання попередньої Стратегії та Програми з підвищення рівня безпеки дорожнього руху до 2020 р., що вплинули на зниження рівня дорожньо-транспортного травматизму в країні. Найголовніші з них, на думку заступника Голови Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури Володимира Крейденка та першого заступника начальника Департаменту патрульної поліції України Олексія Білошицького, – запровадження системи камер автоматичної відеофіксації швидкісного режиму та інших порушень ПДР; посилення відповідальності за окремі правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху, у тому числі суттєве збільшення штрафних санкцій; покращення дорожньої інфраструктури, виявлення та аналіз місць концентрації ДТП, впровадження системи контролю за великогабаритним транспортом та інші, як то законодавче врегулювання питання обов’язкового користування дитячими автокріслами, світлоповертальними елементами у темну пору доби тощо. Перше читання у Верховній Раді вже пройшов законопроект, що врегульовує актуальне на сьогодні питання користування персональним електротранспортом.
Державна Стратегія та Програма з підвищення безпеки дорожнього руху до 2020р. працювала в 4 основних напрямках: безпечна інфраструктура, нагляд та контроль, реагування на наслідки ДТП та просвітницька робота. 41 із 45 завдань Державної Програми вдалося виконати майже на 100%, - повідомив Голова Державного агентства інфраструктурних проєктів України Кирило Хом’яков. Він доповів, що саме було закуплено за кошти Держпрограми та які плани по закупівлях у році поточному. Детальніше дивіться у трансляції заходу за