Який порядок дій залізничного перевізника при нещасних випадках з пассажирами?

Згідно з Правилами перевезення пасажирів, затвердженими наказом № 1196 від 27.12.2006р. Міністерства транспорту та зв’язку,  про всі нещасні випадки, а також травми, тілесні пошкодження, що сталися з пасажирами на вокзалі чи в поїзді, представник суб’єкта господарювання зобов’язаний скласти акт, нагадала Укртрансбезпека.

В акті зазначаються прізвище, ім’я та по-батькові пасажира, номер поїзда, вагона та місця, у якому їхав (чи мав їхати) пасажир, серія та номер проїзного документа або пароль (захисний код), дата та час випадку, його обставини, ким надана перша медична допомога.

Акт підписують відповідальний працівник перевізника, який його склав, та свідки (не менше двох). Завіряється документ штампом начальника станції (начальника поїзда).

Один примірник акта після підписання залишається у справах суб’єкта господарювання, другий – надається пасажиру.
У разі смерті пасажира або тяжких тілесних пошкоджень акт видається близьким родичам.

Представник суб’єкта господарювання повинен видати довідку потерпілому, що мав право на безплатний проїзд без проїзного документа, чи здійснював поїздку за електронним проїзним документом, із зазначенням відомостей про страховика.

Не видається акт та довідка, коли нещасний випадок трапився з пасажиром за обставин, безпосередньо не пов’язаних з поїздкою.

474894193_1041997734640854_5118463009863195036_n
*Фото: Укртрансбезпека