Київська міжрегіональна філія ДП «УНДІ медицини транспорту» МОЗ України спільно з КУ «Херсонський міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» продовжують навчати навичкам домедичної допомоги херсонських освітян в рамках проєкту «Знаємо та діємо». 25 травня відбулося перше заняття нової групи педагогічних працівників.
Цього разу на теоретичний курс з надання домедичної допомоги зареєструвалися 367 вчителів.
Нагадаємо, з 18 квітня по 18 травня теоретичний курс в рамках проєкту «Знаємо та діємо» пройшли близько 100 педагогів шкіл Херсонської громади. Під час лекцій вчителі дізналися, як діяти при невідкладних станах та надавати домедичну допомогу при масивній кровотечі та раптовій зупинці кровообігу у дорослих та дітей.
Інструктор Київської міжрегіональної філії ДП «УНДІ медицини транспорту» МОЗ України Інна Оліфіренко подякувала освітянам, Херсонському міському центрі професійного розвитку педагогічних працівників та Управлінню освіти Херсонської міської ради за активну участь у проєкті.
— Домедична допомога сьогодні набула нового змісту. І метою нашого проєкту є навчання цим навичкам якомога більшої кількості людей. Особливо це актуально для регіонів, які розташовані у зоні постійний обстрілів. Ми постійно шукаємо нові методи та форми навчання. Саме так зʼявився цей теоретичний курс, який дає базові знання, і який ми раді продовжити разом з освітянами Херсону, - зазначила Інна Оліфіренко.
Під час першого заняття педагогічні працівники дізналися про методи розпізнання та зупинки масивної кровотечі, правила огляду місця події та дотримання власної безпеки, послідовність дій при наданні домедичної допомоги.
Загалом навчання включає п’ять теоретичних занять, завдяки яким педагогічні працівники оволодіють навичками домедичної допомоги при масивних кровотечах та раптовій зупинці кровообігу в дорослих та дітей. Під час лекції освітяни також мають змогу переглянути авторські відеоуроки, які допомагають у засвоєнні матеріалу.
Після закінчення теоретичного курсу, педагогічні працівники пройдуть тестування для закріплення теоретичних знань.