Фахівці обговорили нову редакцію закону «Про дорожній рух та його безпеку»

За  ініціативи ДП «Державнe Підприємство Українського Науково-Дослідницького Інституту Медицини Транспорту Міністерства Охорони Здоров&Quot;я України» МОЗ України відбулася нарада з питань медичного забезпечення безпеки дорожнього руху.

 

 

19 лютого за  ініціативи ДП «Державнe Підприємство Українського Науково-Дослідницького Інституту Медицини Транспорту Міністерства Охорони Здоров&Quot;я України» МОЗ України та  під головуваннямзаступника Міністра охорони здоров’я України Наталі Лісневської у Міністерстві охорони здоров’я України відбулася нарада з питань медичного забезпечення безпеки дорожнього руху.

_MG_3065

Основним питанням порядку денного наради було обговорення зауважень та пропозицій до нової редакції закону «Про дорожній рух та його безпеку», зокрема актуальних питань безпеки транспортних перевезень, а також налагодження системного діалогу органів виконавчої влади з громадськістю з метою врахування громадської думки в процесі розроблення проектів важливих рішень закону.

До участі в обговоренні були залучені представники Державного підприємства «Державнe Підприємство Українського Науково-Дослідницького Інституту Медицини Транспорту Міністерства Охорони Здоров&Quot;я України» МОЗ України, представники Міністерства внутрішніх справ України, комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я та підкомітету з питань безпеки автодорожнього руху Комітету Верховної Ради України з питань транспорту, Національної медичної академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика, громадських організацій, а також головні позаштатні спеціалісти МОЗ України профільного напрямку.

 

_MG_3055

 

Довідково

За даними ДАІ майже 80 % автопригод з потерпілими стається з вини водіїв. За показником смертності (12 чоловік на 100 тисяч населення) Україна посідає друге місце в Європі після Росії.

В Україні за рік в порівняльних цифрах трапляється у 5 разів більше ДТП, ніж, наприклад, в Німеччині.

Економічні втрати України від ДТП за оцінками Світового банку складають 5 мільярдів доларів. Левова їх частка пов’язана саме з травматизмом, інвалідністю внаслідок аварій. Жертвами ДТП є в основному громадяни працездатного віку.

 

_MG_3045